2014-09-22
Rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestry, ewidencje i archiwa
prowadzone przez Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy w Twardogórze:
- rejestr czytelników (baza danych osobowych czytelników zarejestrowanych przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych osobowych),
- katalog zbiorów,
- dzienniki korespondencyjne,
- rejestr delegacji pracowników,
- ewidencja środków trwałych,
- księgi inwentarzowe,
- rejestr druków ścisłego zarachowania,
- rejestr zamówień księgozbioru,
- rejestr ubytków i protokołów ubytków,
- rejestr kartoteki wypożyczeń i udostępnianych zbiorów,
- rejestr wypożyczeń międzybibliotecznych,
- statystyki odwiedzin, wypożyczeń i udostępnień,
- rejestr wpłacanych kaucji,
- rejestr korzystania ze stanowisk komputerowych,
- archiwum regionalnych gazet ( Panorama Oleśnicka, Gazeta Sycowska).
Dane zawarte w niektórych rejestrach, ewidencjach i archiwach udostępnia się zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Biblioteka prowadzi jawny Rejestr Zbiorów danych osobowych zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA SPRAW ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestru zbiorów danych osobowych (Dz. U. z 2015r. poz. 719). Rejestr jest dostepny w siedzibie biblioteki przy ul. Wielkopolskiej 11, 56-416 Twardogóra u Administratorem Ochrony Danych Osobowych jest Mateusz Glabas tel. 71 3158017